Kolejne wyzwanie w UFC przed Mateuszem Gamrotem. 33-latek poznał rywala, z którym zmierzy się na gali na początku marca. Będzie nim były mistrz UFC, który łącznie stoczył już prawie 50 pojedynków.
Gamrot na kolejnego rywala czekał od czasu wrześniowego starcia z Rafaelem Fizievem, którego pokonał przez TKO po tym, jak Azer doznał kontuzji w trakcie starcia. W październiku najlepszy polski zawodnik wagi lekkiej pełnił rolę potencjalnego zastępstwa dla mistrzowskiego starcia w Abu Zabi, lecz ostatecznie organizacja UFC nie skorzystała z jego usług i "Gamer" na gali pojawił się w roli widza.
Polak nie ukrywał, że liczy na przeciwnika z TOP5 rankingu, jednak sytuacja w dywizji skomplikowała się. Zawodnicy tacy jak Charles Oliveira i Justin Gaethje cierpliwie czekają na swoją szansę walki o pas i nie zamierzają mierzyć się wcześniej z kimkolwiek innym. Michael Chandler liczy na kasowy pojedynek z Conorem McGregorem. Sprawy pogmatwały się jeszcze bardziej po tym, jak na początku grudnia Arman Carukjan efektownie znokautował Beneila Dariusha i wyprzedził Polaka w rankingu.
Rywalem "Gamera" na gali UFC 299 będzie Rafael dos Anjos. Brazylijczyk zajmuje obecnie 11. miejsce w rankingu wagi lekkiej, jednak mimo niższej lokaty, jest niezwykle poważaną postacią w UFC. Swój najlepszy moment w organizacji miał osiem lat temu. W 2015 roku został mistrzem UFC wagi lekkiej, pokonując Anthony'ego Pettisa. Tytuł obronił raz – nokautując Donalda "Cowboya" Cerrone. W amerykańskiej organizacji stoczył 34 pojedynki, a łącznie ma ich 47.
Polski zawodnik przystąpi jednak do walki po dwóch zwycięstwach. W tym roku stoczył dwa pojedynki – w marcu pokonał Jalina Turnera, a we wrześniu wspomnianego Fizieva. W UFC Gamrot ma rekord 6:2.
Gala UFC 299 odbędzie się 9 marca 2024 roku w Miami. Polski zawodnik będzie więc w pewnym sensie walczył na swojej ziemi – do swoich pojedynków przygotowuje się bowiem w klubie American Top Team w Coconut Creek na Florydzie.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.